Налоговый отчетный период стартовал! Не забудьте сдать 200 и 300 формы до 15 ноября!

ҚҚС төлеуші ЖШС бұрын ҚҚС-сыз сатып алынған автокөлікті өткізеді: ҚҚС төлеу қажет пе?

ҚҚС төлеуші ЖШС бұрын ҚҚС-сыз сатып алынған автокөлікті өткізеді: ҚҚС төлеу қажет пе?

#Полезное #ҚҚС, ЖНТ, ЭШФ

Опубликовано: 10.09.2025 Количество просмотров 368

Егер ҚҚС төлеуші ЖШС автосалоннан (ҚҚС-сыз) автокөлік сатып алып, кейін оны сатуға шешім қабылдаса, бұл жағдайда ҚҚС төлеу міндеттемесі туындай ма?

Қазақстан Республикасының Салық кодексіне жүгінейік.

ҚР СК 380-бабы 1-тармағына (егер ҚР СК 381-бабында өзгеше көзделмесе) сәйкес, өткізу бойынша айналым мөлшері мәміле тараптары қолданатын бағалар мен тарифтер негізінде ҚҚС-ты қоспай айқындалады, егер трансферттік баға белгілеу туралы ҚР заңнамасында өзгеше көзделмесе.

Сондықтан ҚҚС-сыз сатып алынған автокөлікті өткізген кезде айналым мөлшері өткізілетін автокөліктің құны ретінде айқындалады.

ҚР СК 381-бабы 15-тармағы 4) тармақшасына сәйкес, ҚҚС есептеу мақсатында өткізу бойынша айналым мөлшері, сатып алу кезінде жазып берілген шот-фактураларда көрсетілген ҚҚС есепке жатқызылатын ҚҚС болып танылмайтын тауарларды өткізген кезде, өткізу құны мен бухгалтерлік есепте өткізу күніне көрсетілген тауардың баланстық құны арасындағы оң айырма ретінде айқындалады.

Осылайша, ҚҚС-сыз сатып алынған автокөлікті өткізген кезде ЭСФ бойынша ҚҚС есепке жатқызылмайды. Демек, ҚҚС салынатын айналым өткізудің құны мен бухгалтерлік есепте өткізу күніне көрсетілген автокөліктің баланстық құны арасындағы оң айырма мөлшерінде айқындалады.

Егер сізге бухгалтердің немесе салық маманының кеңесі қажет болса, сізге «Mybuh.kz» көмектеседі. Өтініш қалдырыңыз, біз сізбен жұмыс уақытында хабарласамыз.


 

Насколько полезна была статья?

(0)
___PSEUDO_INLINE_PLACEHOLDER___
Оставить комментарий
Все комментарии
Загрузка кода...

Новые видео на Youtube

Не пропусти всё самое интересное на нашем канале!

Перейти на канал

Больше интересных статей

# Полезное # О налогах

Выплата дивидендов, какими налогами облагаются дивиденды ТОО в 2026 г.

Выплата дивидендов казахстанскими ТОО: нужно ли платить налоги? Как выплачиваются дивиденды ТОО в Казахстане. Каков порядок налогообложения выплаченных дивидендов. Кто является налоговым агентом и по каким ставкам удерживается налог.

# Полезное

ЭСШ-да бағаны, соманы, айналым күнін түзетуге бола ма?

Жазылған ЭСФ-тағы тауардың немесе қызметтің бағасын, сомасын және айналым күнін түзету мүмкін бе?

# Новости # Налоги

Новое основание для налоговой проверки хотят добавить в Казахстане

Дополнительный этап между выявлением риска и назначением проверки.

# Полезное

ТОО ҚҚС бойынша есепте тұрмаған жағдайда, айналым күніне ЭШФ жазуға бола ма?

ТОО ҚҚС бойынша есепте тұрмаған кезеңде қол қойылған орындалған жұмыстар актісіне (АВР) ЭСФ жазуға бола ма?
ЭСФ-ны екі апта ішінде «артқа датамен» жазуға жол беріле ме?

# Полезное

ИП импорт бойынша ҚҚС төлемей, 328.00 нысанын тапсырмаған жағдайда: қандай айыппұл салынады?

ЖК үшін қандай салдары бар: тауарларды елге әкеліп, импортқа ҚҚС төлемеу және 328.00 нысанын тапсырмау. Қандай көлемде тауарды жеке тұлға ретінде әкелуге болады.

# Новости # Налоги

Самозанятые в 2027 году: банки и платформы будут удерживать соцплатежи

Новый порядок налогового администрирования самозанятых.

# Полезное

Тауарды өткізген күннен әлдеқайда кейін ЭСФ жазуға бола ма

Нақты өткізу бұрын болып, ККМ чегі берілген жағдайда, қанша уақыттан кейін ЭСФ жазуға болады

# Полезное

ҚҚС төлеуші ЖШС ҚҚС-сыз жеңіл автокөлік сатып алды: сату кезінде ЭСФ-ны ҚҚС-пен бе, әлде ҚҚС-сыз ба, жазу керек?

Если данный автомобиль ранее был приобретен у другого физического лица без НДС, необходимо ли указывать НДС в ЕСФ при его продаже физическому лицу?

# Полезное

ЕАЭО шеңберіндегі халықаралық тасымалдау: қандай ҚҚС мөлшерлемесін қолдану керек?

Какую ставку НДС следует применять при перевозке, если транспортная накладная предусматривает въезд в несколько стран — членов ЕАЭС?

# Полезное # НДС, СНТ, ЭСФ

Постановка на учет по НДС в Казахстане в 2026 г.

Постановка на учет по НДС: кто и когда встает на учет в 2026 г. Обязательная и добровольная постановка на учет по НДС. В каком случае вставать на учет по НДС обязательно. Кто освобожден от постановки на учет.

# Полезное # Сдача ФНО

Кто должен сдавать ФНО 250 и 270 в 2026 году?

Кто обязан предоставлять ф.250.00 и ф.270.00 в 2026 г.

# Новости # Налоги

Отсрочка (рассрочка) по налогам в 2026 году

Как налогоплательщику отсрочить уплату налогов и не получить штраф в 2026 г.

# Новости # Бухгалтерия

Конференция Mybuh.kz -2026: регистрация открыта!

Где и когда состоится очередная ежегодная Конференция Mybuh.kz для бухгалтеров и предпринимателей.

# Полезное

Тұрғын және тұрғын емес үй-жайларды жалға беру: табысқа ҚҚС салына ма?

Егер жалға беруші ҚҚС төлеуші болса, тұрғын және тұрғын емес үй-жайларды жалға беруден түскен табыс ҚҚС-пен салына ма?

# Полезное # ИП и ТОО

Регистрация ИП в Казахстане

Как самостоятельно зарегистрировать ИП. Как провести регистрацию удаленно. Что понадобится для открытия ИП. В чем преимущество открытия ИП с помощью специалистов Mybuh.kz.

# Полезное

ҚҚС бойынша тіркеуі жоқ шетелдік маркетплейстер бұғатталады

Қазақстанда ҚҚС төлеуші ретінде тіркелмеген жағдайда шетелдік маркетплейс сайтының бұғатталуы

# Полезное # Персонал

Больничный лист: на сколько выдается больничный, расчет больничного и оплата

Когда выдается больничный лист, на какой период. Как оформить больничный на себя и по уходу за больным ребенком. Как оплачивается больничный.

# Полезное

2026 жылы РК-да резидент емес тұлғалардан корпоративтік салықты (КПН) қашан төлеу қажет

2026 жылы резидент емес тұлғадан корпоративтік табыс салығын (КПН) кім төлеуге міндетті. КПН-ды бюджетке қандай мерзімде төлеу қажет.
Қазақстандық компания Қазақстан Республикасының резидент емес тұлғасына табыс төлеген кезде, резидент емес тұлғадан корпоративтік табыс салығын (КПН) төлеу міндетін өз мойнына алады.

# Новости # Юридические услуги

С 2027 года изменятся условия назначения и приостановления социальных пособий

Перечень пособий в Казахстане, условия их назначения, приостановления, возобновления и прекращения выплат.

# Полезное

ҚҚС-сыз жеңілдетілген режимдегі ЖШС ЭСФ жазбауға бола ма

ЖШС жеңілдетілген режимде, ҚҚС-сыз, ЭСФ жазбай тауарды (қызметті) іске асыра ала ма? ЭСФ-ны «кейінгі күнмен» жазуға бола ма?

Наши сервисы