Налоговый отчетный период стартовал! Не забудьте сдать 200 и 300 формы до 15 ноября!

ЖК мен ЖШС-нің мүлкіне салынатын салық, мүлік салығының мөлшерлемелері, салықты қалай төлеу керек

ЖК мен ЖШС-нің мүлкіне салынатын салық, мүлік салығының мөлшерлемелері, салықты қалай төлеу керек

#Полезное #Салықтар туралы

Опубликовано: 12.08.2025 Количество просмотров 645

ЖК мен ЖШС мүлік салығын жер салығымен бірдей принциппен төлейді. Салық мөлшерлемелері салық салу режиміне байланысты және ҚР Салық кодексінің 521-бабында бекітілген.

Қандай мүлікке салық салынады

Жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалар өз меншігінде, соның ішінде үлестік, пайдалану, жалға алу және т.б. иелігінде бар ғимараттар мен құрылыстар үшін салық төлейді. Сондай-ақ концессионерлер мен лизинг алушылар да салық төлейді (ҚР СК 517-бабы 1-тармақ).

Шаруа немесе фермер қожалықтарына арналған АСН режиміндегі ЖК, егер олардың мүлкі меншігінде болып, ауыл шаруашылығы өнімін өндіру мен оны сақтауда тікелей пайдаланылса, салық төлемейді.

Салық салынбайтын мүлік (ҚР СК 519-бабы 3-тармақ, 523-бабы):

  • жер салығы төленетін жер учаскелері;
  • ҚР Үкіметінің шешімімен консервацияға қойылған ғимараттар, құрылыстар;
  • аяқталмаған құрылыс нысандары;
  • тұрғын үй қорынан шығарылмаған (кәсіпкерлік қызметте пайдаланылатын) және жалға берілген тұрғын үйлер, олар бойынша салықты ҚР СК 532-бабына сәйкес салық органдары есептейді.

Мүлік салығы қалай есептеледі, салық мөлшерлемелері

Бухгалтерлік есеп жүргізетін заңды тұлғалар мен ЖК мүлік салығын келесі формула бойынша есептейді:
Салық салынатын база * салық мөлшерлемесі

Салық салынатын база = Бухгалтерлік есеп деректері бойынша салық салынатын объектілердің орташа жылдық баланстық құны

Орташа жылдық баланстық құн = есепті салық кезеңінің әр айының 1-іне және есепті кезеңнен кейінгі айдың 1-іне салық салынатын объектілердің баланстық құнын қосу арқылы алынған соманың 1/13 бөлігі.

Бухгалтерлік есеп деректері бойынша баланстық құн = Бастапқы құн – Жиналған амортизация +/- Қайта бағалау нәтижесі (жүргізілсе) – Жиналған залалдар (мойындалса) + Бұрын мойындалған залалдарды қалпына келтіру (жүргізілсе).

Бухгалтерлік есеп жүргізбейтін ЖК үшін салық салынатын база – ғимараттар мен басқа да салық салынатын объектілерді сатып алуға, салуға, орнатуға, қайта жаңартуға жұмсалған шығындардың жиынтығы.

Ғимараттар, құрылыстар бойынша амортизацияның шекті нормасы – 10%.

Мүлік салығы мөлшерлемелері:

  • Заңды тұлғалар – салық базасының 1,5%-ы
  • Жеңілдетілген декларация бойынша АСН режиміндегі заңды тұлғалар – 0,5%
  • Жеке кәсіпкерлер – 0,5%
  • Коммерциялық емес ұйымдар – 0,1%
  • Әлеуметтік салада қызмет ететін ұйымдар (әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілері) – 0,1%
  • Кітапханалық қызмет көрсететін ұйымдар – 0,1%
  • Ауыз су объектілері бойынша заңды тұлғалар – 0,1%
  • Ауыл шаруашылығы тауар өндірушілері, шаруа және фермер қожалықтары пайдаланатын суару үшін гидромелиорациялық құрылыстар – 0,1%

0,1% мөлшерлемесі белгіленген заңды тұлғалар, егер салық салынатын объектілерді пайдалануға, сенімгерлік басқаруға немесе жалға берсе, 1,5% мөлшерлемесі бойынша салық төлейді. Мүгедектер ұйымдарына бұл талап қолданылмайды.

Сондай-ақ жекелеген санаттар үшін 0% мөлшерлеме көзделген (ҚР СК 521-бабы 5-тармақ). Бұған АЭА аумағында жұмыс істейтін ұйымдар немесе инвестиция туралы келісім жасасқан тұлғалар кіреді.

Кәсіпкерлер мүлік салығын өздері есептейді.

Есептілікті тапсыру және салық төлеу мерзімдері

Барлық кәсіпкерлер, АСН режиміндегі ЖК-ден басқа, мүлік салығын жер салығы сияқты төлейді – ағымдағы салық кезеңінің 15 ақпанына дейін ағымдағы төлемдер есебін тапсырады, ал төлемдерді 25 ақпан, 25 мамыр, 25 тамыз және 25 қарашаға дейін тең үлеспен төлейді.

АСН режиміндегі ЖК жылына бір рет – 31 наурызға дейін декларация тапсырады және декларация тапсырғаннан кейін 10 күн ішінде мүлік салығын төлейді (ҚР СК 525-бабы 3-тармақ, 522-бабы 12-тармақ).

Егер мүлік жыл ішінде сатып алынған болса, ағымдағы төлемдер мына формула бойынша ұлғайтылады:
Салық мөлшерлемесі * (1/13 бастапқы құн * ағымдағы кезең айларының саны).

Егер мүлік жыл ішінде сатылса, ағымдағы төлемдер мына формула бойынша азаяды:
Салық мөлшерлемесі * (1/13 объектілер құны * ағымдағы кезең айларының саны).

Егер мүлік 25 қарашадан кейін сатып алынса немесе алынса, салық қорытынды декларация тапсырылғаннан кейін 10 күн ішінде төленеді. Декларация есепті жылдан кейінгі жылдың 31 наурызынан кешіктірілмей тапсырылады. АСН режиміндегі ЖК декларация тапсырғаннан кейін 10 күн ішінде төлейді.

«Mybuh.kz» компаниясы ЖК мен ЖШС-ге мүлік салығы бойынша қалай көмектесе алады?

Мүлік салығын есептеу, декларация мен есеп жасау тәртібі қиын болмаса да, тәжірибесіз кәсіпкерлерге бұл қиындық тудыруы мүмкін. Әсіресе штатта бухгалтері жоқ, есепті өзі жүргізетін жағдайда.

Бұл жағдайда «Mybuh.kz» бір реттік қызметін пайдалануға болады:

  • мүлкіңіз бойынша салық салу мәселелері бойынша кеңес алу;
  • 701.00 және 700.00 формаларын дайындау және тапсыру.

Біздің кәсіби бухгалтерлеріңіз салық базасын талдап, салықты оңтайландыру мүмкіндігін көрсетеді, ағымдағы төлемдер есебін және декларацияны толтырып, сіз үшін тапсырады.

Қызмет құны:

  • ЖК мен ЖШС-ге бір реттік кеңес – 10 000 тг-ден бастап;
  • 701.00 «Ағымдағы төлемдер есебі…» формасын тапсыру – 25 000 тг-ден бастап;
  • 700.00 декларациясын толтыру – 25 000 тг-ден бастап.

«Mybuh.kz» білікті бухгалтерлерінің қызметін пайдаланып, есептердің қате жіберілмей, салық органдары қабылдайтынына және қосымша салықтар мен айыппұлдар салынбайтынына сенімді боласыз.

Өтінімді төменде қалдырыңыз, біз сізге міндетті түрде қоңырау шаламыз.


Насколько полезна была статья?

(0)
___PSEUDO_INLINE_PLACEHOLDER___
Оставить комментарий
Все комментарии
Загрузка кода...

Новые видео на Youtube

Не пропусти всё самое интересное на нашем канале!

Перейти на канал

Больше интересных статей

# Полезное # Бухгалтерия

Женщина –ИП уходит в декрет: платить ли за себя ОПВ, СО и ВОСМС

Нужно ли женщине-предпринимателю продолжать уплачивать за себя ОПВ, СО и ВОСМС, если она находится в декрете, но ИП не приостановлено. Как это отразится на получении выплат из ГФСС.

# Полезное

2026 жылға арналған салық есептілігінің нысандары (ФНО) және тапсыру мерзімдері

Салық есептілігін МКO-ға тапсыру мерзімі. 2026 жылы ФНО тапсыру мерзімдері

# Новости # Налоги

Налоговый кодекс 2027: что меняется для бухгалтера

Проект изменений в Налоговый кодекс 2027 планируют внести в сентябре на рассмотрение Курултая.

# Полезное

Цифрлық майнинг үшін төлем

Цифрлық майнинг үшін төлем деген не? Оны кім төлейді және қалай есептеледі?

# Полезное

Экспортқа салынатын ренталық салықты, пайдалы қазбаларды өндіру салығын (ПҚӨС) және роялтиді заттай нысанда төлеу

Пайдалы қазбаларды өндіру салығын және көмірсутектер бойынша экспортқа салынатын ренталық салықты заттай нысанда төлеу

# Полезное # НДС, СНТ, ЭСФ

Постановка на учет по НДС в Казахстане в 2026 г.

Постановка на учет по НДС: кто и когда встает на учет в 2026 г. Обязательная и добровольная постановка на учет по НДС. В каком случае вставать на учет по НДС обязательно. Кто освобожден от постановки на учет.

# Новости # Бизнес

CarGoRuqsat - бронирование электронной очереди для грузоперевозчиков в 2026 году

Внедрение системы электронной очереди «CarGoRuqsat» на автомобильных пунктах пропуска для грузоперевозчиков.

# Новости # Юридические услуги

Выплаты декретных пересмотрят: пособия будут назначать с учетом нуждаемости

Порядок назначения государственных пособий привяжут к категории нуждаемости.

# Полезное # Персонал

Что такое ИИН и как получить ИИН.

Что такое ИИН. Для чего он применяется. Как и где получить ИИН. Как получить ИИН иностранцу. Чем полезен портал Egov.kz при получении ИИН.

# Полезное

2026 жылы жеке тәжірибемен айналысатын тұлғалардың жеке табыс салығын (ЖТС) төлеу мерзімі

Жеке практикамен айналысатын тұлғалардың (нотариустар, сот орындаушылары, адвокаттар, кәсіби медиаторлар) 2026 жылы ФНО 270 тапсыруы ЖТС төлеуі

# Новости # Бухгалтерия

Конференция Mybuh.kz -2026: регистрация открыта!

Где и когда состоится очередная ежегодная Конференция Mybuh.kz для бухгалтеров и предпринимателей.

# Полезное

2026 жылдан бастап КПН бойынша аванстық төлемдер

2026 жылдан бастап КПН бойынша аванстық төлемдерді қалай төлеу керек? КПН бойынша аванстық төлемдерді кімдер және қандай мерзімде төлеуге міндетті?

# Новости # Бухгалтерия

Как заполнить ф.200.05, если работник относится к нескольким категориям физлиц одновременно.

Как отразить в ф.200.05 тот факт, что работник одновременно относится к нескольким категориям физлиц.

# Полезное

ҚР СК-нің 724-бабына сәйкес оңайлатылған режимдегі салық салынатын табысты азайту дегеніміз не, оны қалай және қашан қолдануға болады?

Қандай жағдайларда оңайлатылған режимдегі салық төлеуші КТС немесе ЖТС есептеу кезінде салық салу объектісін азайта алады?

# Полезное # ИП и ТОО

Регистрация ИП в Казахстане

Как самостоятельно зарегистрировать ИП. Как провести регистрацию удаленно. Что понадобится для открытия ИП. В чем преимущество открытия ИП с помощью специалистов Mybuh.kz.

# Полезное # О налогах

Выплата дивидендов, какими налогами облагаются дивиденды ТОО в 2026 г.

Выплата дивидендов казахстанскими ТОО: нужно ли платить налоги? Как выплачиваются дивиденды ТОО в Казахстане. Каков порядок налогообложения выплаченных дивидендов. Кто является налоговым агентом и по каким ставкам удерживается налог.

# Полезное

Жеңілдетілген режимдегі ЖК мен ЖШС, сондай-ақ шаруа (КХ) және фермер қожалықтары 2026 жылы 200.00 салық есептілігін тапсыра ма?

2026 жылы 200.00 салық есептілігін кімдер және қандай мерзімде тапсырады?

# Полезное

Өсімдік және орман ресурстарын пайдаланғаны үшін төлем

Өсімдік және орман ресурстарын пайдаланғаны үшін төлем. Төлем мөлшері және төлеу мерзімі

# Полезное

Оңайлатылған режимдегі ИП сыртқы жарнаманы орналастырса: төлемді қалай төлеу керек және қандай есептілік тапсырылады?

Жеке кәсіпкер орналастырған сыртқы жарнама бойынша қалай есеп береді, төлемді қалай төлейді және есепті тапсыру қажет пе?

# Полезное

870.00 нысанын кім тапсырады?

ФНО 870.00 нысанын кім тапсыруы керек? Егер төлем көлемі 100 АЕК-тен аспаса, ФНО 870.00 нысанын тапсыру қажет пе?

Наши сервисы