Налоговый отчетный период стартовал! Не забудьте сдать 200 и 300 формы до 15 ноября!

2025 жылдың 1-тоқсанына ГПХ бойынша әлеуметтік аударымдардан шегерімдерді қолдануға байланысты қосымша 200-ші нысан ФНО тапсыру қажет пе?

2025 жылдың 1-тоқсанына ГПХ бойынша әлеуметтік аударымдардан шегерімдерді қолдануға байланысты қосымша 200-ші нысан ФНО тапсыру қажет пе?

#Полезное #Салықтарды есептеу

Опубликовано: 11.08.2025 Количество просмотров 281

2025 жылғы 15 шілдедегі №208-VII ҚР Заңымен қызмет көрсету, жұмыстарды орындау бойынша азаматтық-құқықтық сипаттағы шарттар (ГПХ) бойынша табыстардан ұсталған әлеуметтік аударымдар түріндегі салықтық шегерімдерді қолдану мәселелері бойынша қолданыстағы Салық кодексіне өзгерістер енгізілді. Бірақ, 2025 жылдың 1-тоқсаны үшін жеке табыс салығы (ЖТС) бойынша жеке тұлғалар мен жеке нотариустар, жеке сот орындаушылары (200.00 нысаны) бойынша бұрын тапсырылған декларациялармен не істеу керек? ГПХ бойынша табыстардан әлеуметтік аударымдар түріндегі салықтық шегерімдерді қолдануға байланысты 2025 жылдың 1-тоқсаны үшін қосымша 200.00 нысанды тапсыру қажет пе?

2025 жылғы 15 шілдедегі №208-VIII Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасының «Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Кодексіне (Салық кодексі) және оны қолданысқа енгізу туралы Қазақстан Республикасының заңдарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Заңымен қолданыстағы ҚР Салық кодексіне 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап салықтық шегерімдерді қолдану мәселелері бойынша нақтылау және редакциялық өзгерістер мен толықтырулар енгізілді.

Осы өзгерістерді ескере отырып, Салық кодексінің 342-бабы 1-тармағы 6) тармақшасына сәйкес, жеке тұлға салықтық шегерімдерді, соның ішінде әлеуметтік қорғау туралы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мөлшерде жұмыстарды орындау (қызметтер көрсету) мәні болып табылатын азаматтық-құқықтық шарттар (ГПХ) бойынша табыстардан ұсталған әлеуметтік аударымдар түріндегі салықтық шегерімдерді қолдануға құқылы.

Сонымен қатар, ҚР Салық кодексінің 345-2-бабына сәйкес, ГПХ шарттары бойынша ұсталған әлеуметтік аударымдар түріндегі салықтық шегерім салық агентінде әлеуметтік қорғау туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есептелген әлеуметтік аударымдар сомасына, олардың есептелу күні келетін салық кезеңінде қолданылады.

Осылайша, ҚР Салық кодексінің 356-бабы 1-4-тармақтарына сәйкес, салық агентіне тауарларды өткізу, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету түріндегі төлем көзінен салық салынатын жеке тұлғаның табыс сомасы келесі тәртіппен айқындалады:

  • есепті салық кезеңінде есептелген төлем көзінен салық салынатын табыс сомасы;
  • минус 341-баптың 1-тармағында көзделген табысты түзету сомасы;
  • минус міндетті зейнетақы жарналары (МЗЖ) түріндегі шегерімдер;
  • минус міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жарналары (МӘМС) түріндегі шегерімдер;
  • минус 345-2-бапқа сәйкес ГПХ шарттары бойынша ұсталған әлеуметтік аударымдар түріндегі шегерімдер;
  • минус 346-бапқа сәйкес стандартты шегерімдер (343-баптың 3-тармағын ескере отырып).

Салық кодексінің 211-бабы 1-тармағына сәйкес, салық төлеуші (салық агенті) осы өзгерістер мен толықтырулар қатысты салық кезеңі үшін қосымша салықтық есептілікті жасау арқылы салықтық есептілікке өзгерістер мен толықтырулар енгізуге құқылы.

Салық төлеушінің міндеті – салық заңнамасының нормаларын орындау, ал өзгерістер заңды күшіне енгендіктен, оларды орындау міндетті.

Салық агенті ГПХ шарттары бойынша жеке тұлғаның төлем көзіндегі салық салынатын табыс сомасын айқындау кезінде, оған 345-2-бапта белгіленген тәртіппен және мөлшерде ұсталған әлеуметтік аударымдар түріндегі салықтық шегерімдерді қосады.

Егер аталған салықтық шегерім қолданылмаған болса, онда мұндай жеке тұлға ГПХ шарттары бойынша табыстан ЖТС ұстайтын салық агентіне Салық кодексінің 48-бабы 2-тармағында көзделген талап қою мерзімі шегінде табыстарды қайта есептеу туралы жүгінуге құқылы.

Өз кезегінде, салық агенті де талап қою мерзімі шегінде осы өзгерістер мен толықтырулар қатысты салық кезеңі үшін қосымша салықтық есептілік жасау арқылы салықтық есептілікке өзгерістер мен толықтырулар енгізуге құқылы.

Егер сізге негізгі немесе қосымша 200.00 нысаны ФНО-ны немесе кез келген басқа нысанды толтыру және тапсыру бойынша көмек қажет болса, сізге "Mybuh.kz" мамандары көмектеседі. Төмендегі форма арқылы өтінім қалдырыңыз, біз сізбен хабарласамыз.


Насколько полезна была статья?

(0)
___PSEUDO_INLINE_PLACEHOLDER___
Оставить комментарий
Все комментарии
Загрузка кода...

Новые видео на Youtube

Не пропусти всё самое интересное на нашем канале!

Перейти на канал

Больше интересных статей

# Новости # Бизнес

CarGoRuqsat - бронирование электронной очереди для грузоперевозчиков в 2026 году

Внедрение системы электронной очереди «CarGoRuqsat» на автомобильных пунктах пропуска для грузоперевозчиков.

# Полезное

2026 жылдан бастап ЖТС бойынша 30 АЕК мөлшеріндегі шегерім

2026 жылы ЖСН бойынша салықтық шегерім. Қазақстанда ЖСН бойынша базалық салықтық шегерімнің мөлшері — 30 АЕК

# Полезное

2026 жылдан бастап ЖТС бойынша 10% және 15% мөлшерлемелермен прогрессивті шкала енгізіледі

2026 жылдан бастап қызметкерлердің табысына ЖСН ставкасы. Қай табыстарға 15% жоғары ЖСН ставкасы қолданылатын болады

# Полезное

Арнайы мобильді қосымша: 2026 жылы қалай жұмыс істеу керек

2026 жылы арнайы мобильді қосымшаны кім қолдана алады? Салықтар қалай есептеледі және қалай төленеді?

# Полезное

ИП жеңілдетілген декларация: Қазақстанда 2026 жылдан бастап қолдану шарттары мен есеп жүргізу ерекшеліктері

ИП жеңілдетілген режим: Қазақстандағы жеңілдетілген декларация – 2026 жылдан бастап қолдану шарттары мен ерекшеліктері

Жеңілдетілген режимдегі ИП-нің салық режимінің ерекшеліктері.

# Полезное

2026 жылдан бастап мүгедектігі бар адамдар үшін 5 000 АЕК мөлшеріндегі ЖТС шегерімі

Қай мүгедектік топтарына ЖСН бойынша 5 000 АЕК көлемінде әлеуметтік шегерім берілген

# Новости # Налоги

Отсрочка (рассрочка) по налогам в 2026 году

Как налогоплательщику отсрочить уплату налогов и не получить штраф в 2026 г.

# Полезное

Есептілікті тапсыру, салық есептілігін тапсыруға тапсырыс беру.

Бухгалтерден кеңес алу үшін осы бетте өтінім қалдыруға болады.
Егер сіз салықтық есептілікті қалай тапсыруды білмесеңіз, біздің бухгалтерлер салық формаларын тапсыруға көмектесуге дайын.
Осы бөлімде салықтық есептілікті тапсыруды, байланыс мәліметтеріңізді толтырып және қалдыру арқылы тапсырыс бере аласыз.

# Полезное # Бухгалтерия

Женщина –ИП уходит в декрет: платить ли за себя ОПВ, СО и ВОСМС

Нужно ли женщине-предпринимателю продолжать уплачивать за себя ОПВ, СО и ВОСМС, если она находится в декрете, но ИП не приостановлено. Как это отразится на получении выплат из ГФСС.

# Полезное # ИП и ТОО

Кадастровая информация: где узнать сведения об участке в режиме онлайн

Как гражданам быстро и бесплатно получить сведения об участке в режиме онлайн.

# Полезное

Ипотека бойынша шегерімге байланысты қызметкер үшін ЖТС сомасы теріс болып шықты: не істеу керек?

Банкте сыйақы бойынша шегерімді қолданғаннан кейін қызметкер үшін ЖТС сомасы теріс болып шықса, не істеу керек?

# Полезное # О налогах

Выплата дивидендов, какими налогами облагаются дивиденды ТОО в 2026 г.

Выплата дивидендов казахстанскими ТОО: нужно ли платить налоги? Как выплачиваются дивиденды ТОО в Казахстане. Каков порядок налогообложения выплаченных дивидендов. Кто является налоговым агентом и по каким ставкам удерживается налог.

# Полезное

Жергілікті салықтар бойынша есептілік мерзімдері

Жергілікті салықтар бойынша 701.01, 851, 860, 870 формалары бойынша кім және қандай мерзімде есеп беруге тиіс?

# Полезное

ЖТС бойынша 882 АЕК шегерім: 2026 ж. кімдерге тиесілі?

ЖТС бойынша 882 АЕК стандартты салық шегерімін кім алуға құқылы? Өтініш беруге қажет пе және қандай құжаттар тапсыру керек? Егер шегерім толық пайдаланылмаса, не істеу керек?

# Новости # Бухгалтерия

Конференция Mybuh.kz -2026: регистрация открыта!

Где и когда состоится очередная ежегодная Конференция Mybuh.kz для бухгалтеров и предпринимателей.

# Новости # Юридические услуги

Выплаты декретных пересмотрят: пособия будут назначать с учетом нуждаемости

Порядок назначения государственных пособий привяжут к категории нуждаемости.

# Полезное # ИП и ТОО

Регистрация ИП в Казахстане

Как самостоятельно зарегистрировать ИП. Как провести регистрацию удаленно. Что понадобится для открытия ИП. В чем преимущество открытия ИП с помощью специалистов Mybuh.kz.

# Новости # Налоги

Налоговый кодекс 2027: что меняется для бухгалтера

Проект изменений в Налоговый кодекс 2027 планируют внести в сентябре на рассмотрение Курултая.

# Полезное

Дивидендтерден алынатын ЖТС: 2026 жылдан бастап салық мөлшерлемелері өседі

2026 жылдан бастап дивидендтерге ЖСН ставкалары

# Полезное # НДС, СНТ, ЭСФ

Постановка на учет по НДС в Казахстане в 2026 г.

Постановка на учет по НДС: кто и когда встает на учет в 2026 г. Обязательная и добровольная постановка на учет по НДС. В каком случае вставать на учет по НДС обязательно. Кто освобожден от постановки на учет.

Наши сервисы